איפה אתם צריכים לפרסם את המותג שלכם?

בשנת 2019, אם תבנו אסטרטגיית פרסום דיגיטלי למותג או לעסק שלכם עם משרד פרסום מקצועי, תגלו שהעבודה שלכם ממש לא נגמרת בקידום אורגני עבור מנועי חיפוש ובקמפיינים ממומנים בגוגל Ads. במרחב הדיגיטלי התחרותי של היום, בשביל לשווק מותג ולבנות נוכחות דיגיטלית משמעותית, אנחנו נדרשים לפרסם ולעבוד בכמה פלטפורמות בו זמנית.

אז באילו פלטפורמות כדאי לפרסם את המותג שלכם חוץ מגוגל, איזה קהל תמצאו בכל פלטפורמה ולאיזה סוג עסקים כל פלטפורמה מתאימה?

שיווק בפייסבוק

השיווק בפייסבוק נעשה על ידי יצירת דף עסקי ויצירת קמפיינים ממומנים שמאפשרים טרגוט מדוייק של קהל היעד שאתם רוצים להגיע אליו. אין כמעט עסק היום שלא מעסיק מקצוען ניהול מדיה חברתית או עושה את זה בעצמו.

איזה קהל נמצא בפייסבוק?

כולם נמצאים בפייסבוק – עם 2.38 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם נכון לחודש מרץ של 2019, זו המדיה החברתית הנפוצה ביותר בעולם, מה שמאפשר חשיפה גדולה מאוד. את הקמפיינים הממומנים תוכלו לטרגט לקהל היעד הספציפי שלכם לפי גילאים, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מיקום גאוגרפי ועוד.

לאיזה סוג עסקים הפייסבוק מתאים?

הפייסבוק מתאים לכל סוג עסק, ויותר מזה – כל עסק חייב דף פייסבוק עסקי. הפייסבוק הוא מרכיב מרכזי בעולם השיווק הדיגיטלי והשיווק בכלל, עד כדי כך ש – 42% ממקצועני השיווק מעידים כי הפייסבוק קריטי או חשוב להצלחת העסק שלהם. פתיחת הדף היא לגמרי בחינם ואתם יכולים לפתוח את הדף העסקי דרך החשבון הפרטי שלכם וכמו שאמרנו, אפשר גם לשכור מקצוען שעוסק בתחום ניהול מדיה חברתית שיעשה את זה עבורכם.

שיווק באינסטגרם

השימוש באינסטגרם לצורכי פרסום הפך גם הוא למרכיב עיקרי בעבודה של כל משרד פרסום וכל מי שעוסק בתחום של פרסום דיגיטלי. עם 500 מיליון משתמשים שפעילים בכל יום, האינסטגרם נחשב לקרקע פרסומית פורייה. עלות הפרסום באינסטגרם משתנה לפי קריטריונים רבים, וגם כאן בדומה לפייסבוק תוכלו ליצור את הפרסום בעצמכם ולטרגט בצורה יעילה את קהל היעד שתרצו לפנות אליו.

איזה קהל נמצא באינסטגרם?

הקהל באינסטגרם צעיר – 52% מהמשתמשים בין הגילאים 25-34, 29% מהמשתמשים הם בין הגילאים 35-44 ופחות מ – 10% הם בין הגילאים 45-64.

לאיזה סוג עסקים האינסטגרם מתאים?

הפרסום באינסטגרם הוא המקום המושלם לעסקים שרוצים לפנות לקהל צעיר. דף אינסטגרם שונה מדף פייסבוק, ואם אין לכם מושג איך העניינים עובדים כאן – משרד פרסום או מישהו שעוסק בניהול מדיה חברתית יוכלו לספק לכם מענה יעיל ואיכותי.

האינסטגרם מתאים בעיקר לעסקים שיש להם מה להראות ויזואלית – אפשר ליצור כאן סיפור ושפת מותג בצורה נהדרת, והנראות היא העיקר.

פרסום בלינקדאין

לינקדאין היא המדיה החברתית מספר 1 בעולם בעולם המקצועי, ובעזרת הלינקדאין, תוכלו לפנות למאות מיליוני אנשי מקצוע מכל התחומים האפשריים. פרסום דיגיטלי בלינקדאין נעשה בעיקר באמצעות פרסום תוכן בצורה פעילה ועקבית ושימוש בפלטפורמת הפרסום של לינקדאין, שמאפשרת פרסום ממוקד ומטורגט לקהל יעד ספציפי על פי פרמטרים שונים.

איזה קהל נמצא בלינקדאין?

לינקדאין היא פלטפורמה מקצועית, לכן ההתמקדות כאן היא בעולם הקריירה והעבודה, ובהתאם לכך גם הקהל הוא קהל מקצועי. יש 1.7 מיליון משתמשים ישראלים פעילים בלינדקאין, מספר די מרשים.

לאיזה סוג עסקים הלינקדאין מתאים?

היות ומדובר בפלטפורמה מקצועית, הלינקדאין מתאים בעיקר לעסקי B2B, כלומר, עסקים שמספקים שירותים ומוצרים לעסקים אחרים. דרך הלינקדאין תוכלו לפרסם את העסק שלכם לאנשי המקצוע הספציפיים שקשורים לתחום העיסוק שלכם, בין אם זה אנשי HR או מנכ"לים.

פרסום בטוויטר

טוויטר מאפשרת פרסום זול, מדוייק ואיכותי, כאשר העלות נקבעת רק על פי הביצועים של הפרסום שלכם, בין אם זה עוקבים חדשים או התקנת האפליקציה שאתם מפרסמים, בשונה מפלטפורמות פרסום אחרות.

איזה קהל נמצא בטוויטר?

בישראל, לטוויטר יש בערך 550 אלף משתמשים פעילים חודשיים. בהשוואה לפייסבוק שלה 5.9 מיליון משתמשים ישראלים פעילים בכל חודש – בישראל מדובר בפלטפורמה שנמצאת בחיתוליה.

מצד שני, הקהל בטוויטר הוא בדרך כלל יותר "רציני" ומבוגר, ורבים מגיעים לטוויטר כדי להתעדכן במה שעומד על סדר היום של פוליטיקאים, ספורטאים ואפילו חוקרים מפורסמים. כמו כן, חשוב לדעת ש – 72% מהמשתמשים הישראלים בטוויטר הם גברים ושהקהל הישראלי בטוויטר הוא יחסית מבוגר.

לאיזה סוג עסקים טוויטר מתאים?

שיווק בעזרת הטוויטר הוא אופציה נהדרת עבור עסקים שמשווקים מוצרים או שירותים לקהל בינלאומי ולאו דווקא מתרכזים בקהל ישראלי, וכל עסק שמשווק את עצמו לחו"ל בהחלט ירוויח משימוש בטוויטר.

הפרסום בטוויטר בישראל, עם זאת, מתאים בעיקר לעסקים שפונים לקהל יעד מבוגר יותר מאשר באינסטגרם.

פרסום בפינטרסט

פינטרסט גדלה כל הזמן ולאט לאט מתחילה להגיע לכמות משתמשים שמזכירה מדיות חברתיות ענקיות כמו פייסבוק וטוויטר. הפרסום בפינטרסט מופיע על דף הבית של המשתמשים והוכיח את עצמו כיעיל במיוחד, עם נתונים שמצביעים על כך שמעל ל – 90% מהמשתמשים מתכננים רכישות בעזרת הפינטרסט ו – 87% מהמשתמשים מבצעים רכישה בפועל בגלל משהו שראו בפינטרסט.

איזה קהל נמצא בפינטרסט?

רוב מי שנמצא בפינטרסט מחפש רעיונות יצירתיים, בין אם זה בעיצוב הבית או בבנייה מעץ. על פי הנתונים בארה"ב, אנשים עם השכלה אקדמית והכנסה גבוהה נוטים להשתמש בפינטרסט פי שניים מאשר אנשים עם השכלה בסיסית ורמת הכנסה נמוכה.

לאיזה סוג עסקים פינטרסט מתאים?

בדומה לאינסטגרם, גם כאן השיווק שלכם מתרכז בעיקר בפן הויזואלי. אם יש לכם מוצר או שירות שמצטלם טוב, פרסום דיגיטלי עם פינטרסט יכול להיות רעיון מעולה.

פרסום ביוטיוב

יוטיוב מאפשרת לעסקים לפתוח ערוץ משלהם ולפרסם את המוצרים והשירותים שלהם בעזרת סרטונים, וגם נותנת את האפשרות של פרסומות בתשלום שמופיעות על מסך הגולשים לפני שהסרטון מתחיל.

איזה קהל נמצא ביוטיוב?

יוטיוב היא מנוע החיפוש מספר 2 בעולם, אחרי גוגל כמובן. עם 1.9 מיליארד משתמשים פעילים בכל חודש, יש כאן המון קהל פוטנציאלי.

לאיזה עסקים זה מתאים?

הפרסום ביוטיוב מתאים בעיקר למותגים גדולים עם תקציב שיווק גבוה שרוצים לקבל כמה שיותר חשיפה ולפנות מודעות מותג רחבה. ערוצי יוטיוב, לעומת זאת, הם רעיון טוב לכל עסק שרוצה להגביר את הנוכחות הדיגיטלית שלו, ובעיקר מתאימים לעסקים שיכולים לייצר סרטונים מושכים או סרטונים מעניינים עם ערך כמו מדריכים מצולמים או קורסים חינמיים.

אז איזה פלטפורמה יותר מתאימה לשיווק העסק שלכם? האם הגדרתם כבר את קהל היעד הממוקד למותג שלכם? שתף אותנו

הגיע הזמן לגדול! רוצה תור כזה בעסק שלך?

נשמח ללוות אותך בדרך להצלחה, רוצה שנשב לקפה?